مصاحبه آرشیو خبر ها
به اهداف خود در این دیدار رسیدیم، باید از نظر تاکتیکی بهتر شویم

به اهداف خود در این دیدار رسیدیم، باید از نظر تاکتیکی بهتر شویم

بانوی پیر با گل به خودی بازیکن پالرمو  توانست در سیسیل سه امتیاز شیرین کسب کند و صدرنشینی خود را تثبیت کند. مکس آلگری در پایان بازی به در مصاحبه با خبرنگاران در مورد بازی صحبت کرد:

 

با کسب سه امتیاز از این بازی به خانه برمی گردیم. عملکرد خوبی به نمایش نگذاشتیم و تیم می توانست با یک نتیجه ی بد رو به رو شود. در پایان بازی ریسک کردیم. می توانستیم از نظر تاکتیکی بهتر باشیم و از این لحاظ اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و پاس های اشتباه زیادی داشتیم. به شاگردانم گفته بودم که باید دو هدف در این بازی داشته باشیم: برنده شدن و گل دریافت نکردن. قطعا باید خود را بهبود بخشیم. برد در مقابل پالرمو در این ورزشگاه آسان نیست. آن ها از دو بازی گذشته خود چهار امتیاز کسب کرده بودند. در پایان بازی 10 نفره شدیم و متحمل سختی زیادی شدیم. با این حال با سه امتیاز به خانه برگشیم. دلتنگ مارکیزیو هستیم. نباید اشتباهی مرتکب شویم و از نظر تاکتیکی نقطه اتکا داشته باشیم. کسب سه امتیاز بازی بسیار مهم بود.

 

عملکرد ماندژوکیچ و ایگوایین

 

این اولین بازی بود که آن ها در کنار همدیگر بازی می کردند و به خوبی با همدیگر هماهنگ نیستند. این ناهماهنگی به خصوصیات آن ها برنمی گردد. اگر از من بپرسید زوج ماندژوکیچ و ایگوایین عملکرد خوبی داشتند و در تمام بازی درگیر بودند. علاوه بر این در دفاع بازی خوبی به نمایش گذاشتند. در نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم که خلق این موقعیت ها را باید از آن ها ممنون باشم.

 

عملکرد خط دفاعی:

 

کیه لینی بازی های زیادی به میدان رفته است. روگانی عملکرد خوبی در این بازی داشت.

 

مصدومیت روگانی و آسامواه:

 

در مورد آسامواه باید شرایطش را ارزیابی کنیم. به نظر یک کشیدگی عضله بود. در مورد روگانی او خوب راه می رفت و امیدوارم مشکل چندانی نداشته باشد.

 

حریف لیگ قهرمانان:

 

لیگ قهرمانان هنوز بسته نشده است و من از این بابت خوشحالم. باید در شرایط بهتری قرار می داشتیم. هر کاری به جز گل زدن در مقابل سویا انجام دادیم. با این حال باید در زاگرب برنده باشیم.

 

پل پوگبا دیروز به کمپ یوونتوس برگشت و امروز اولین گلش را با پیراهن منچستر به ثمر رساند.

 

من پل را دیدم. او از انتخابی که انجام داده بسیار خوشحال بود. بگذارید بگوییم که هوای تورین برای او خوب بوده است و شاید به خاطر این بوده که به تورین بازگشته است. پوگبا بازیکنی با کلاس جهانی است که می تواند نقش دو بازیکن را در زمین انجام دهد. او می تواند در میانه ی زمین بازی کند، می تواند پشت مهاجمین بازی کند و حتی می تواند به عنوان مهاجم در سایه بازی کند. او می تواند هر کاری انجام دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: